2016. szeptember 24., szombat

Étterem ajánló: Tai Ping - Bad Aibling

A kínai kaja igen is jó, az igazi kínai és nem a gyorséttermi szezámos csirkegombóc és társai, szerintem. Bad Aiblingban van egy szuper étterem, a Tai Ping, ami 22 éve várja a kínai konyha szerelmeseit (ezt onnan tudjuk, hogy Thomas épp ennyi ideje, szinte nyitás óta jár ide enni). Barátságos környezet, a teljesen kínai személyzet szuper kedves, az ételek pedig brutálisan jók. Nekem tetszik az a fajta kedvesség, amivel fogadnak - még akkor is ha csak egy déli menüre tér be az ember - mosoly, egy kis kupica szilvabor aperitifként, az ételekről nem maradhat el a faragott répavirág dekoráció, a felszolgálás stílusa, a megrendelt fogásokat egy asztalra helyezett ételmelegítő alátétre teszik és onnan veszel magadnak a tányérodra, ez azért is praktikus, ha többen mentek és többfélét rendeltek, nem kell egymás tányérjába belemászni, ha kóstolni szeretnél, lehet osztozni a kajákon.

Én nagyon szeretem az említett déli menüket, bőségesek és az áruk is teljesen rendben van, a fent említett dolgok mellé. Első fogásként választhatsz tavaszi táskát vagy édes-savanyú levest. Én az előbbit preferálom. Ebben darált hús, zöldségek és üvegtészta van, zseniális és igen jól látod, ebben az étteremben ne is keress kést az asztalon, tartják a hagyományokat.



Második fogásként 22-féle alternatívát találunk az étlapon. Az én kedvencem a ropogós kacsamell, zöldségekkel, pikáns Hong-Kong szószban (jobbra), Thomas jelen esetben egy vegyes husikból álló fogásra szavazott csípős Kung-Fu szósszal (balra) és persze kaptunk hozzá egy nagy bödön rizst. Nem tudom mi a trükkjük, de a kacsát megint nem tudták elrontani (pedig lelkesen próbálkozom, mert általában mindig ezt rendelem, csak másik variációban), a bőre ropogós volt, a husi pedig puha és szaftos, eszméletlen, a kb 10 féle zöldségről és a szószról nem is beszélve. Tom étele nem volt annyira a világom, finom volt, de az én ízvilágomhoz képest picit édes volt (jó azért ha nagyon éhes lennék, tuti felfalnám).


Szerintem az áraik is teljesen megfelelőek. A napi menük 6 - 7,50 EUR között mozognak, a többi főétel 9 - 15,50 EUR között (személy szerint a "Luxus á la Peking"-től kipukkadnék 13,90-ért, brutális mennyiség, ez az ár több, mint korrekt érte), de van lehetőség akár 4 személyes komplett menüre is 64 EUR-ért. Elvitelre is főznek, általában 15-20 perc múlva mehet is érte az ember. Próbáljátok ki ha arra jártok! www.taiping.de


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése