2016. október 17., hétfő

Kaja tipp: Sajtkrém - végre!!!, avagy Kochkäse

A tejföl, túró, utána végre találtam valamit, amit régóta hiányolok, sajtkrémet. Bennem a sajtfüggőség genetikailag kódolt, az összes típust imádom, a legbüdibbeket is. Muszáj mindent megkóstolnom aminek köze van bármiféle sajthoz, így vettem ezt a terméket is, mindenféle előzetes infó nélkül és milyen jól tettem. Jó tudom, ha sajtkrém, akkor ott a Philadelphia vagy az Exquisa, jók-jók, de én arra a hagyományos, ragacsos, tejszínes ömlesztett sajt ízre vágytam, mint otthon pl. a Bocisajt. Elsőként a Rewe Kochkäse-be futottam bele, de ezentúl tuti keresni fogom máshol is és kipróbálok más márkákat is. Az első benyomás: zseniális, végre! Főzni is kiváló, sajtszósznak, sajtkrémlevesnek is ajánlom, mert gyönyörűen olvad és nem lesz csomós. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése