2016. szeptember 24., szombat

Étteremajánló: Erlebnisgaststätte Erlensee

Kicsit hosszú és zűrös volt a nap, így hazafelé éppen azon tanakodtunk, mit kellene gyorsan összedobnunk, amikor beugrott, hogy tehetnénk egy kis kerülőt és amúgy is ki kell használni a rókagomba (Pfifferlinge) szezont. 2-3 hete szintén az éhhalál szélén, betértünk ebbe a nagyon hangulatos tóparti étterembe. Thomas már nagyon sokszor járt előtte itt, én először. Ma újra erre esett a választásunk és megint nem bántuk meg. A hely maga egy több 30 éves tradicionális bajor étterem, autentikus enteriőrrel, ételekkel, nagyon kedves és gyors személyzettel, és csodálatos tó panorámával. Én imádom ezt a Biergarten feelinget, kár, hogy lassan vége a szezonnak.


Az étlap vezérhajója a ropogósra sült sertéscsülök első alkalommal azt kóstoltam meg, az elmaradhatatlan burgonya gombóccal és szósszal... én értem azt a sok idős bajor nénit és bácsit, akikkel sokszor tele van a hely emiatt a fogás miatt. :) De ehettek bécsi szeletet, grillcsirkét, sertéssültet, halakat, szezonális ételeket (pl. vadételeket), egyszóval szinte az összes klasszikus az étlapon van. Az adagokról annyit, hogy senki nem fog éhen maradni sőt, számomra nagyon szimpatikus volt, hogy a fogásoknak vannak kisebb-nagyobb variációi, így egy kisebb és egy nagyobb étkű vendég is megtalálja a számára megfelelő adagot. Az árak abszolút barátságosak, A talán egy ételt találtam 10 EUR felett, a sertéscsülök XXL variációját, ami szerintem egy elefántnak is elegendő lenne tutira. Na de mit ettünk mi ma? Nagy variálás nem volt, Natúrszelet, szalvétagombóccal és rókagomba szósszal, ezért mentünk... Kifogástalan volt és gyönyörű:




Ma nem volt napi ajánlatban, így egy adagért 8,95 EUR-t fizettünk (legutóbb 6,90-et), de tekintve, hogy a rókagomba nem olcsó és láthatóan abszolút nem spórolták ki az ételből, ez az ár abszolút rendben van.

Ha a közelben vagytok, vagy erre jártok, mindenképpen látogassátok meg!

https://www.erlebnis-erlensee.de/speisekarten.html

Végül néhány fotó a meseszép környezetről, ami kb. két lépés az étteremtől, a tavat körbe lehet sétálni és jó időben fürdeni is lehet benne!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése