2016. szeptember 29., csütörtök

Kaja tipp: Túró

A tejföl kapcsán többször felmerült a túró is, hogy hol lehet beszerezni a hazaihoz hasonlót. A német Quark és Topfen is fincsi, de a magyar kajákhoz totál alkalmatlan - szerintem. Ma benéztem a MixMarktba egy két dologért és suttyomban lefotóztam nektek a kínálatot, a képeken szereplőket nagyjából már végig kóstoltam, mind jó. Az első képen lévő a kedvencem. És az utolsón a kakukktojás, az bizony juhtúró! ;)

Rengeteg MixMarkt (orosz bolt) van ország szerte, itt tudjátok csekkolni van-e a közeletekben! Ha tudtok egyéb lelőhelyeket, nyugodtan írjátok meg megjegyzésben! :)







3 megjegyzés:

  1. Vagy csak simán veszel "Hüttenkäse"-t ami pont olyan mint otthon és nem csak orosz boltban ;)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok nemtudjátok hamburgban van magyar bolt én hamburgban élek de onan még egy iráni râ én egy éve élek it segitstetek hol tudok magyar termékeket venni

    VálaszTörlés