2016. szeptember 27., kedd

Kaja tipp: Tejfölök és creme fraiche

Magyarország tejföl nagyhatalom, ez van. Tejföl kb. mindenhez kell, tejfölös csirke, túrós palacsinta, töltött káposzta, lángos stb., sőt amihez nem kell én azt is tejföllel eszem. :) Amikor kiköltöztem abszolút nem voltam képben a német konyhával és termékekkel. Első kérdéseim közt volt, hogy "Ugye tejföl van?". Nos Tom megnyugtatott, hogy van persze, lehet kicsit más, mint a magyar, de van. Na, de nézzük is, itt mik e lehetőségek:


Sauer Rahm: Ő volt az első, amit kóstoltam itt és kezdtem kétségbe esni, finoman szólva sem lett a kedvencem, bár ez ugye megint ízlések és pofonok téma. 10%-os zsírtartalmú, savanyúsága hasonló az otthonihoz, viszont nekem az első benyomásom kb. ez volt: "Jé, ez olyan, mint otthon ezek a frissföl és egyéb műtejfölök". Főzni, mondjuk tök jó.

Creme Fraiche: Ő volt a kettes számú versenyző, őt szeretem, finom és krémes, de nem savanykás, mint a magyar tejföl. A creme fraiche, gyakorlatilag friss tejszín, épp csak addig savanyítják, hogy sűrű legyen, a magyar tejfölt kicsit tovább. 30%-os a zsírtartalma, nagyon lágy az íze, tökéletes mártás alap például, melegítés hatására szuperül olvad, de magában eszegetve is nagyon kellemes.

Schmand: A kedvencemet hagytam a végére. Számomra ő a tökéletes tejföl (itt). Egy vicces félrevásárlásomnak köszönhetem, habtejszínt akartam venni, csak benéztem. Barna vagyok gyakori szőke pillanatokkal! :) A Schmand 24%-os zsírtartalmú, majdnem annyira savanykás, mint a magyar tejföl, ha valamihez frissen kell, pl. lángos, tejfölös kenyér, uborka saláta, akkor tuti ezt használom. Az otthoni jó minőségű 20% tejfölökhöz hasonlít leginkább.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok,
    Ügyfeleink elégedettségének kielégítése érdekében, tekintettel a hitelhez jutás nehéz feltételeire, olyan ajánlatokat tettünk, mint:
    - Iskolai hitel;
    - Pénzügyi hitel;
    - Ingatlanhitel;
    - Befektetési hitel;
    - Gépjárműhitel;
    - Adósságkonszolidációs hitel;
    - Hitel visszavásárlás;
    - Személyi kölcsön.
    Tehát miért nem próbálkozik az elégedettséggel és a garanciával. Emellett minden ügyfelünknek pénzügyi tanácsadást, pénzügyi és számviteli kézbesítési szolgáltatásokat nyújtunk megfizethető kamatláb mellett.
    Whatsapp: +33755319120
    Email: derbierservice13@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. A nevem Patricia Martins, egyedülálló szülő, a férjem halála előtt annyi adósságot hagyott ránk, annyira zavart és frusztrált voltam, hogyan fizessem ki a hatalmas adósságot. Egyik nap az internetet böngészve ráakadtam (Pedro Gonçalo) tanúvallomására arról, hogy GINA MORGAN hogyan segített neki kölcsönt adni. Így hát 85 000 eurós kölcsönt kértem 5 éves futamidőre a Vállalattól az e-mailen keresztül (ginamorganloancompany@gmail.com). Amikor kölcsönt kértem, fogadalmat tettem ISTENNEK, hogy ha megkapom a kölcsönt tudassa a világgal, mit tett értem, legnagyobb meglepetésemre kevesebb, mint 48 óra leforgása alatt a hitelemet 2%-os kamattal nyújtották. Most rendeztem a férjem adósságát, és új életet és saját vállalkozást kezdek. Most teljesítettem a fogadalmamat. Tehát ha bármilyen típusú kölcsönt szeretne akár 2%-os áron, kérjük, lépjen kapcsolatba a GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD-vel az e-mail címén: ginamorganloancompany@gmail.com

    VálaszTörlés